三個字…好癲…

五月 3, 2006 at 10:18 下午 (Diary @ Life)

早會頒獎頒到8:5x分...癲...

今日係頒獎日...勁多獎要頒...

D人由開始有「意欲」求其拍下手...

到尾段連望到懶得望...

上到去...我仲以為唔駛上咁耐listening...

點知要補到半個鐘比CCLAM...

冇計...真係好悶...

係佢突然間合埋眼再手指指再勁激動咁講野先有得「笑下」...

GEOG...YY監堂...

仲要坐係PKK隔離...

老師淫蟲代表VS學生變態淫蟲代表...

可以慢慢交流下...話唔定一拍即合...

組番隊淫蟲孖寶...幾有噱頭!!

個死人YY入到黎望左兩眼就開始訓覺...

我有一次想望下佢係唔係訓緊覺...

點知撞正佢醒左...望住前面...(佢坐係我後面)

佢啤到我實一實...我比佢幅「du」相嚇親...

我諗由果一刻之後...佢又開始訓...

跟住搞搞下最班都知佢訓...CKS應該都知咖喇...

一打鐘佢就一支箭走左添...

中文堂同PHY其中一堂調左...梁荼有野做喎...

佢一入黎...佢就講bca...

事源係我尋日打左比佢...話比佢聽做唔到bca...

跟住佢話番到學校先算...

有唔到十個人係完全冇做...黃偉傑都係其中一個...

佢仲好強調話會計考試既10%分添...

都冇計...唔理嚕...

原來分開兩堂phy係舒服好多架...>W<

跟住到倫理...

之前我已經集各家之大成...再加自己本身抄到既...

都做到成份野...

蘇B up d答案出黎...個個都聽到眼都突...

頭果part已經好屈機...空虛同寂莫係分開計...無奈...

成份野都癲既!!!!

History播片播成堂...Lius成日勁大聲咁講野...

Lius仲話:「蕉玲肯定知我不滿佢教書啦!」

放學叫左班友仔係度傾個board...其實都傾唔到D咩...

4:45落左canteen同曾輝祥等人捉軍棋...

我又係同Lius一隊...

次次都係KO左其中一個對手...然後就輸...

另有發現:梁德明...正一站長黎架!!!!!!!

捉到六點幾先捉完..!!!

真係三個字...丫唔係...

兩個字...唔係...三個字...

好癲...!!

你地明丫可?!

發表迴響

